KLANTENSERVICE

KLANTENDIENST

Bij onze klantendienst kan je terecht, zowel wanneer je een vraag hebt voor onze apothekers, als wanneer je vragen hebt rond een bepaald aanbod of je levering. Je contacteert ons zo:

· Via email: klantenservice@kenkoo.be

· Via telefoon: 02/342.42.50

· Via facebook: http://www.facebook.com/kenkoobe

· Via twitter: http://www.twitter.com/kenkoo_be

De klantendienst is van maandag tot vrijdag open van 9u – 17u.

BESTELLEN & LEVEREN

Bestellen bij Kenkoo kan eigenlijk heel eenvoudig.

1) Winkelmandje

Je selecteert de producten die je nodig hebt. Je hebt keuze uit 30.000 producten. Vind je niet het product dat je zoekt, contacteer ons dan via info@kenkoo.be

2) Adresgegevens & levering

  • Je kan je bestelling thuis laten leveren of op een ander leveradres
  • Je kan je pakket ook laten leveren bij 1 van onze 180 partner apothekers.

3) Betalen

Voor het betalen maken we gebruik van een partner, ICEPAY. Icepay is gespecialiseerd in online betalingen, en zorgt ervoor dat jouw betaling op een uiterst veilige manier gebeurt. De betaling gebeurt trouwens volledig bij hen. Wij krijgen enkel het bericht door of een betaling al dan niet goed is afgerond. Meer weten over Icepay

4) Bevestiging

Eens je betaling succesvol is afgerond, sturen we je een bevestiging van jouw bestelling. Ook wanneer jouw pakketje werd ingepakt en klaarstaat om opgehaald te worden door onze logistieke partner PostNL, laten we dat weten.

5) Verzending door PostNL

Kenkoo heeft PostNL als logisitieke partner gekozen. Hierdoor kunnen we ook voor een perfecte afleverservice op zaterdag zorgen, zonder meerprijs.

PostNL houdt rekening met het leefpatroon van de ontvanger, en leveren daarom bij particulieren eerder in de late namiddag of avond. Als je pakje bij een bedrijf toekomt, probeert PostNL deze steeds overdag te leveren.

Als je niet thuis bent, ontvang je van PostNL een briefje met een ‘niet thuis-code’. Daarmee kan je bvb. de leveringsopties van je bestelling eenvoudig wijzigen, naar een PostNL Locatie of naar een andere dag. Na 2 niet geslaagde bezorgpogingen, wordt het pakketje naar een Post NL locatie gestuurd, waar het 14 dagen bewaard wordt.

6) Levertermijnen

Als een product bij Kenkoo in voorraad is, kan je tot 20 uur bestellen, om het de dag nadien geleverd te krijgen. Wanneer je product bij één van onze partners in voorraad is, zijn er andere levertermijnen.

Een overzicht

Algemeen: Pakjes worden afgeleverd van maandag tot zaterdag. Enkel op zondag doen we geen leveringen.

Bestelling tijdens de week (van maandag tot vrijdag)

Product is voorradig: als je voor 20uur bestelt, leveren we het je de dag nadien. .

Product in stock bij partner:

  • Geneesmiddelen & verzorgingsproducten: Is een product bij de groothandel voorradig is, kunnen we deze - mits bestellen voor 18u45 - ook de dag nadien leveren. Voor een zeer beperkt aantal producten moeten we een extra dag wachten.
  • Lenzen: courante lenzen kan je bestellen tot 17u45 om de dag nadien geleverd te krijgen. Meer gespecialiseerde lenzen kunnen 2 tot 4 werkdagen duren. We houden je op de hoogte van het tijdstip van versturen.

Bestelling tijdens het weekend:

Als je in het weekend bestelt, leveren we pas op maandag. Op zondag kan je in principe bestellen tot 11u45, om het de dag nadien geleverd te krijgen. Bestel je op zondag na 11u45, dan leveren we je dinsdag. Bestellingen van lenzen worden pas op dinsdag geleverd.

7) Kosten voor levering

Leveren doen we enkel in België en Nederland.

Vanaf € 40 is je levering gratis in België, voor Nederland is dat vanaf € 50.

Bestel je voor minder dan € 40, betaal je in België een supplement van €2,95.

In Nederland betaal je bij een bestelling onder de € 50, een supplement van €3,95

RETOUR & KLACHTEN

Wil je een product retourneren? Dat kan, zonder enig probleem.

Stuur een mailtje naar klantenservice@kenkoo.be met vermelding van je naam, je ordernummer en de producten die je wenst te retourneren. Wij laten je dan weten op welke manier u het gemakkelijkste uw retourrecht uitoefent.

Let op! Niet alle producten kunnen teruggebracht worden!

  1. Geneesmiddelen: mogen NIET teruggebracht worden, tenzij er een duidelijk aantoonbaar gebrek is.
  2. Bederfbare goederen waarvan de verpakking geopend is, mogen niet teruggebracht worden. Bijvoorbeeld: voeding, babyvoeding of cosmetica.
  3. Artikelen zoals tandenborstels, scheer- of epileerapparaten, waarvan de verpakking geopend is, kunnen om hygiënische redenen niet geruild worden.

Eens je onze bevestiging in handen hebt, kan je je product gratis terugbrengen naar één van onze partner apotheken. Je kan het product ook terugzenden naar Kenkoo, maar dan zijn de verzendingskosten voor jouw rekening.

Als je andere vragen of klachten hebt over je levering, kan je steeds onze klantenservice contacteren. Zij helpen je dan verder.